Min bästa vän !



Jag och Linus tog oss en sovmorgon, åt frukost i soffan och spelade tv-spel tills hans pappa kom för att hämta honom. 

Nog för att Linus bara är fyra år och mitt barn men han är också min bästa kompis. Vi kan skoja med varandra på ett sätt som jag vet att alla inte förstår, vi kan bråka så det blixtrar och vi kan sitta tysta bredvid varandra bara för att det är mysigt.

När jag ser på honom så ser jag mig själv, det är läskigt och underbart på samma gång ❤️


På eftermiddagen blev det kalas för Albin som fyllt sju. Eller kalas, han byggde lego medans jag, mamma och min syster pratade i munnen på varandra, skrattade och hade trevligt.

Jag behövde verkligen få skratta, sådär riktigt ända inifrån hjärtat idag. Har känt mig så arg, riktigt jävla arg, jag saknar nikotin 😓

Kommentera här: