Köket !

För ett tag sedan så fick jag för mig att mitt köksbord skulle bli mycket bättre som matsalsbord. Självklart kom denna ide sent på kvällen, som alla mina andra briljanta idéer brukar göra ! 😉
Vi har därför levt utan köksbord i några veckor, ätit i vardagsrummet och jag har funderat på vad jag vill göra med köket.

I fredags tog mamma med oss på loppisrunda så jag kunde kolla efter ett bord. Oftast är det ju så att man har en bild i huvudet på hur man vill att det ska se ut men man tycks aldrig hitta nått som matchar den bilden. När vi kom till götene secondhand, som jag för övrigt rekomenderar till alla secondhand freaks.. Så stod de bordet framför mig. 😍


Barnen var helt slut efter allt hoppande in och ut ur bilen så när mamma skulle handla på Coop och jag skulle in på Rusta så turades vi om att sitta med två utslagna barn i bilen 😌




Idag väntar vi på att morfar ska komma hit. Han ska kolla över däcken på vagnen eftersom vi fått punktering igen ! Linus har tjatat sen han vaknade och frågat när morfar kommer, han tycker det är super mysigt när morfar är här och leker med honom.

Sen blir det en shopping runda med Andreas och Julia i eftermiddag. På dagens inköpslista står det sandpapper och sprayfärg. 👍

Kommentera här: