Hjälp dig själv !



Det är bara torsdag i morgon, känns som en evighet tills ungarna kommer hem igen ! Varför går veckorna så fort när dom är här och så långsamt när jag är utan dom ? 😔

I morgon blir det i alla fall bowling med skolan. Kan blir väldigt spännande eftersom det är flera år sedan jag bowlade. Tror faktiskt att senaste gången var när jag fyllde tjugo och min familj ordnar överrasknings fest åt mig.

På eftermiddagen blir det kalaskfika hos pappa som fyller år 💝

Idag fick jag äntligen kontakt med en psykolog via vårdcentralen, men inte gör väl de någon skillnad ? Hon tyckte att jag skulle läsa en "hjälp dig själv" bok om ångest i väntan på samtals tid (3mån). Jag orkar knappt med skolan pga ångest men en hjälp dig själv bok går fin fint att plöja igenom 👍 kärring !

Kommentera här: